Träningssugen

Är inne på andra veckan som förskyld, febern är som redan nämnt borta men är fortfarande snuvig tung i bröstet och nu har öronen börjat krångla mer. Jag vill träna!! skulle vara så skönt att bara dra iväg och köra skiten ur mig, missar en hel del önskvärda pass den här veckan. Vill försöka hinna med så mycket som möjligt eftersom jag inte vet hur sommaren kommer se ut med jobb, Jaja.. Frisk kommer jag ju bli, och träna kommer jag kunna göra igen så det är väl bara att vänta ut skiten. Förövrigt så är jag jätte sugen på ett stooort glas vin, det hade suttit bra nu. Eller varför inte två, det hade varit ännu bättre. Synd att man alltid kommer på det när bolaget redan har stängt dock! Hade jag varit rik hade jag tagit mig ett glas på stan.

Goa Molly och Malte :)

Kommentarer
Postat av: Sniss

Men vad STOOOOR och fin!

2012-06-14 @ 00:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0