Arg och frusterad, öronen har inte blivit ...

Arg och frusterad, öronen har inte blivit ett dugg bättre. Är inne på tredje dagen som näst intill döv för vad andra säger, det enda jag hör är mig själv, mina andetag, mina fotsteg och tuggande. Föreställ er att simma under vatten, djupt ner och det suget som då uppstår i huvudet. Det har börjat ta på balansen i och med att jag har konstant yrsel.. Det finns heller inget konkret att göra åt detta helvete mer än att vänta ut det alt att få dubbelsidig öroniflammation. Ni får ursäkta detta bittra kvällsinlägg men jag är så jäääävla trött på det här!! Bli frisk någongång?!? Ytterligare en helg jag får spendera hemma i soffan eller i sängen, är som "tur" är ledig som sagt.. Men roligare sätt kan man spendera ledig tid på. Skit! Vaknar jag med samma tryck imorgon tänker jag tvinga vårdc att ge mig pencilin!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0