Eftersom jag inte riktigt kan sova än tänk...

img_5418 (MMS)

Eftersom jag inte riktigt kan sova än tänkte jag sammanfatta helgen som var lite snabbt; lördagen bestod av ett jätte trevligt 20års firande av Victors syster Emma, god mat.. Gott vin.. och en hel del gottigt till efterrätt! Var jätte nervös innan, var första gången jag skulle träffa alla förutom hans föräldrar som jag träffat en gång tidigare. Alla var så lättsamma och gulliga så det gick hur bra som helst! :) Kvällen bestod av firande för Kristin som fyllde 27, sedan vidare till koriander. Jag vet inte, men krogen är helt klart bättre på sommaren.. Inte lika instängt och trångt, kommer dröja med krogbesök tills det är dags för nästa att fylla år! Söndagen spenderade jag mer eller mindre i sängen och soffan, riktigt trött! Nu är jag mitt uppe i en tentavecka, har inte kommit igång än.. Så morgondagen bjuder på plugg och övningskörning med min moster, även körkortet måste tas någongång.. Känns dock som att dagarna inte räcker till, men det går om man vill :) Nu ska jag krypa upp brevid min kärlek som redan har somnat.. Jag är så lyckligt lottad som har honom, på så många olika plan! nu är det inte långt kvar tills vi flyttar, längtar! (bilden ovan är på Emma i helgen)


Kommentarer
Postat av: Emmie

HAHA, så tar du den skelögda galning-bilden!

Det var jätteroligt att du kom, och hoppas på fler gånger självklart :D

2012-03-22 @ 20:00:25
URL: http://siegfail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0