Garderobsrensning!

Det är vad jag har gjort hittils idag, herregud vad mycket skit man har som man inte använder.. Det blev med andra ord en stor hög att göra sig av med. Jätte skönt att få ordning på allt, Nu närmar sig flytten och jag vill försöka hinna med att rensa bland ALLT här hemma som jag inte vill ha med mig. Tänk vad man har i alla lådor bara, gamla papper och anteckningar.. Ska även rensa ut saker i köket, stekpannor etc som har gjort sitt. Jag vill att allt sånt är fräscht i den nya lägenheten :) Ska snart springa iväg till konsum och köpa sopsäckar och en glödlampa till garderoben.. Annars idag? Har fixat ett nytt abonnemang från tre, det jag har nu är verkligen för dyrt för mig och nu lyckades jag komma ner till hälften med samma förmåner! inte nog med det så ingick det en ny mobil, så beställde en vit iphone 4s ;) Får se vad jag gör med den gamla. Nej, nu fortsätta att göra nytta! Hoppas ni har en bra dag i det fin fina vädret!

Hittade en bild från i somras, då jag var brunhårig under en tid..


Kommentarer
Postat av: resume writing

You look so artificial - you have everything not yours- at least it seems to be so!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0