Gjort sista jobbdagen för den här veckan, ...

img_7544 (MMS)

Gjort sista jobbdagen för den här veckan, nu är det h e l g. Inleder den med att tvätta och diska haha.. Ett nödvändigt ont dock. Sitter i soffan och inväntar energi, min man är ute och skakar lillrompa ikväll så jag har kvällen för mig själv.. Hade tänkt att fixa ögonbryn och sånt också innan jag ska lägga mig raklång i soffan. Är verkligen nödvändigt med ledig helg, kroppen är trött och jag behöver stressa ner. Ska ha en pluggfri helg, fick förövrigt VG på senaste tentan!! Känns så jävla gött.. För dom som inte vet (och för att jag vill skryta) så är högsta betyg på uni VG och jag har hittils lyckats att hålla ett VG på alla tentor förutom en sen jag började läsa mitt program! Nu är det omtag inför nästa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0