Haha torsdag..? Hade stämt bättre om jag s...

Haha torsdag..? Hade stämt bättre om jag sa "imorgon" gud vad dagvill.. Sitter och dricker kaffe och ska slänga mig över tentaplugget igen. Är mycket i mitt lilla huvud nu, flyttar om snart 1 månad och det är mer än bara flyttandet som ska ordnas, har bokat flyttstädning idag iallafall! Adressändring är gjord, elavtalet är uppsagt och ett nytt är tecknat.. Kontraktet är påskrivet, haha kändes så stort att båda våra namn stod med! visserligen inte första gången jag är sambo, men den här gången känns det annorlunda på något vis, det är Victor som jag vill leva med och nu blir det ännu mer verklighet. Måste bara fixa autogiro nu så är allt pappersgöra klart, sen är det dags att börja packa.. skruva ner, och fortsätta sortera. Övningskörde igår också , gick riktigt bra! Från skoghall till stan och från herrhagen till krp.. Rädslan börjar släppa och jag är mer bekväm, när sommaren är slut så ska jag ska körkortet! Ett mål helt klart.. Nej, nu blev det att ett väldigt rörigt inlägg.. Åter till böckerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0