Lugn dag, promenad för att hämta pencilin ...

img_0023 (MMS)

Lugn dag, promenad för att hämta pencilin och sedan förbi Sofia på en spontan fika. Vi fick lite experthjälp av Patrik om hur Telias tv och internetutbud fungerar, planen är att skaffa canal+ paket och bredband när vi flyttar. Filmnördar som vi är båda två, det blir grejer det! Efter det åkte jag med Sofia till Bergvik och köpte en bal Lambi toalettpapper som det var riktigt bra pris på! Haha, hör hur det låter.. En baaal toalettpapper men nu finns det här hemma ett bra tag framöver. Lagade mat, och har nu fixat ögonbrynen.. Tips som jag använder är en ögonbrynskniv, den tar bort alla små ljusa hår som är svåra att se med pincetten. Eftersom jag är rödlätt så färgar jag inte mina bryn bruna utan använder en färg som heter 8C, med andra ord en relativt ljus koppar. Riktigt snyggt att brynen harmoniserar med håret och hyn.. Nu blir det film, sen sova. Ny vecka väntar, kommer vara i skolan nästan alla dagar med både föreläsningar och grupparbeten, sen ska jag jobba några dagar på det så det är bara att ladda! :) Öroninflammationen har äntligen vänt, så inom några dagar hoppas jag vara helt frisk igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0