Tisdag

Har varit igång hela dagen, först jobbat några timmar som kontaktperson.. Tog med oss fika och satte oss ute i solen. Efter det hem för att sedan åka iväg och storhandla, fick hem ett par kassar och nu har vi så vi klarar oss ett bra tag! Gjorde mat, började med tvätten, och åkte sen iväg och körde ett spinningpass! Kvällsmat, och har fram till nu opponerat på en tenta. Ska snart ta upp tvätten som hänger på tork och sen gå och lägga mig! Upp tidigt imorgon för opponering som sagt, förhoppningsvis får jag lite handfasta tips på min tenta då den inte känns speciellt bra för tillfället.. Visserligen är den inte komplett än heller, men ska vara inne på Fredag, och eftersom jag jobbar fredag så får jag skicka in den på torsdag kväll! med andra ord inte jätte mycket tid kvar.. tick tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0