Viva la Diva

Sprang in på Lindex innan jobbet och fick tag i en billig grön kajal (50:-).. Det kanske är den sämsta kajalen jag någonsin testat, kanske inte kan förvänta sig så mycket när det är ett "billigare" märke men denna fastnade inte alls i vattenlinjen, testade på ovansidan som en vanlig kajal och där fäste den bättre men inte alls i närheten av exempelvis en kajal från H&M som brukar ligga lägre i pris. Den var svårapplicerad, och "smölig" i konsistensen. Funkar till vardags om man vill ha en annan färg än brun/svart, dock vet jag inte hur länge den sitter.. Nej, rekomenderas inte. Just nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar, så den kan torkas.. Ska plugga det sista inför morgondagens redovisning, är sinnessjukt trött så jag kommer nog somna så fort jag lägger mig sen! Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ds

Prova med att fixera med skugga över. Då håller det sig längre. Kanske funkar bättre med den då :) lycka till i morgon <3

2012-03-12 @ 23:43:40
URL: http://denisesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0