Hej på er! Har tagit position på jobbet, j...

img_4027 (MMS)

Hej på er! Har tagit position på jobbet, jobbar helgen igen (eget val).. Idag är en bra dag på många sätt och vis, saker har ordnats och inhandlats, men jag är så sliten! jag är trött trött trött, och samtidigt stressad i vanlig ordning.. är med andra ord fortfarande ur form, hoppas verkligen jag kan köra som vanligt med träningen till veckan! Det hjälper verkligen, men den här veckan så har jag helt enkelt inte orkat plus att min rygg sviker mig. Har en klump i halsen och skulle bara vilja släppa allt! Åka någonstans och vila, bara vara och ladda krafter.. Jag blir ingen rolig person när jag mår såhär, man blir snarare en person man inte vill vara. Men, om ungefär tre veckor är läsåret över och jag kan enbart koncentrera mig på att jobba.. Det finns alltid ett ljus i tunneln, det ska man ta vara på! :) Något jag gör för att pigga upp tillvaron när jag exempelvis ska iväg och jobba är att piffa upp sminket med nya färger, eller rättare sagt nya kombinationer! Det är perfekt att göra när man jobbar i butik och kan "ta i" lite mer än vad man annars gör en vanlig dag i skolan.. Det syns inte vidare bra på bilden men har använt, ljus beige, guldbrun, orange, mörkbrun, svart och vitt på både ögonlocket och under ögat i samma ordning (inte som jag skrev färgerna nu dock). Kan kanske lägga upp en closeup sen och försöka beskriva hur jag lagt skuggorna! Nu åter till jobbet.. Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0