Ledig dag

Hej på er, nu var det ett par dagar sen! Har haft fullt upp, ledig dag idag! Det innebär lång frukost framför tvn, städ och tvätt. Terminen börjar närma sig sitt slut, har nu en hemtenta kvar att göra innan det är "sommarlov" Tänk, ett helt år har gått och i augusti börjar jag andra året. Härligt att man känner att det går framåt :) Sommaren kommer bestå mestadels av jobb, jag hoppas iallafall att det blir som jag tänkt mig. Har ett stort behov av att vara ledig innan skolan drar igång igen! Därför har jag tänkt att ta ledigt två veckor i augusti, så att jag kan jobba på hela juni och juli.. Just nu känns det lite rörigt men det kommer rätta till sig förhoppningsvis. Har inte några planer direkt för sommaren utöver jobbet, men jag och Victor har tänkt oss att komma bort över en helg iallafall. Möjligtvis Göteborg, sedan vill mamma och pappa ha med oss till Danmark som såklart skulle vara hur kul som helst :) Det var flera år sedan jag åkte iväg sådär, räknar inte med Norge när jag jobbade där. Så jag hoppas verkligen att det händer!

Lägenheten börjar forma sig, vi bor in oss mer och mer. Det som ska fixas under sommaren är nya handtag till köksluckorna, spotlights till hallen och förvaringslådor till lilla rummet. Sedan får det helt enkelt så on hold så att säga, resten får vi ordna med i höst! Så som skrivbord, nytt matsalsbord och annat som vi vill fylla upp lägenheten med. Har bland annat tänkt på en mindre skänk i hallen, och en "sittbänk" vid fondväggen. Mysigt! Det hör till att ha små projekt, även om det tar sin lilla tid :)


Kommentarer
Postat av: Regina

Hej gumman!! Skönt du snart är färdig. Vad känner du om den där kaffen eller vinaren snart framöver. Kraaaamr

2012-06-01 @ 21:30:24
URL: http://mebyregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0