Söndag

Halloj! Nu är jobbhelgen över, gött! Nu väntar en vecka i skolan.. Har precis gjort klart en inlämningsuppgift som jag var sen med att börja med, ska vara inne imorgon. Metoduppgifter gör mig heelt matt i huvudet, gör inte saken bättre att allt inklusive litteraturen är på engelska.

Imorgon kommer morfar och tapetserar/målar om, ska bli så skönt att få det fixat så det känns mer personligt.. Fondväggen som vi valt tror jag verkligen kommer göra sig bra. Den är vit och grårandig, ganska breda ränder och en mörkare grå så att det "händer något" .. Bild kommer givetvis när det är klart. Vi ska snart ner och slänga alla sopor och kartonger som blivit stående efter flytten, sedan en sen middag. På något sätt och vis ska jag ha detta matsalsbord, det kostar 4500:- inkl stolarna! Jag är K Ä R! Har även spanat på ett bord från jysk, som passar bra till våra stolar på balkongen. Inte riktigt bestämt mig än dock..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0