Ecotools

Idag investerade jag i två penslar från ecotools, hittade dom på affection. Ena är en concealerpensel och den andra för ögonskugga. Är supernöjd med den första men den andra funkade inte så bra som jag tänkt, var ute efter en pensel som är lätt att skugga med men denna var inte riktigt som jag ville. Dock passar den nog bättre till att applicera ögonskuggan istället så ska testa det! Har blivit en del pengar på smink, penslar och andra tillbehör den här månaden men kände att jag kunde unna mig det. Det är trots allt inte ofta man investerar i sådant, har under kvällen tvättat mina andra borstar och penslar så nu har sminkväskan fått ett lyft :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0