Fredag kväll

Hej och hå vad jag är TRÖTT! Varit igång sedan strax innan 07 och har hunnit med en hel del idag, känns i kroppen att det är fredag dock. Är ledig i helgen vilket känns jätte skönt, ska sova länge imorgon! Vet inte om det är på grund att jag är trött och lite hängig men magen har "kännts av" mer idag, ber till gudarna att det inte är något mer än så. Jag vet att jag inte är läkt ännu, men självklart oroar man sig över att det ska ta omtag trots mediciner. Har inte fått något besked ännu heller, också oerhört frustrerande när jag förväntade mig ett samtal den här veckan! Men icke, har ändå varit duktig på att inte tänka så mycket på det. Oavsett hur mycket jag vänder och vrider på det i mitt huvud så kommer inte provsvaren se annorlunda ut, med andra ord det finns inget jag själv kan göra för att påverka situationen. Den dagen, det samtalet. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, vill gärna känna mig pigg imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0