Kaffe och plugg

Har precis tagit kraft att komma igång med pluggandet, jag är så förbannat trött!! Jag har väl visserligen anledningar till att kroppen är trött eftersom jag fortfarande inte är frisk, som jag gärna vill tro! Idag fick jag iallafall "trappa ner" på kortisonet, så nu kan jag ta en kapsel mindre om dagen! det lilla som gör det brukar man säga, och det stämmer faktiskt. Nästa vecka ska jag iväg och ta prover inför kommande möte på mag & tarm, jag tror att jag blivit lite botad mot min blodprovsskräck på sjukhuset, det känns iallafall inte lika jobbigt. Men visst, klart jag skulle vilja slippa det helt men det är ju inget alternativ. Om det visar sig vara ett sämre besked på måndag så får jag nog förbereda mig på fler prover genom åren ändå så det är lika bra att försöka se över det helt enkelt!
 
Jag har varit i ett musikflow senaste timmen här hemma, jag fullständigt ÄLSKAR musik och jag blir som förälskad när jag hittar nya låtar som faller mig i smaken. När allt stämmer, när dom små sakerna gör hela låten! Jag får gåshud, och känner mig lycklig! Nu har jag totalt fastnat för två låtar av Van Halen, "Dreams" och "Can´t stop loving you" helt underbara låtar! Jag lyssnar mest på äldre musik, 80 tals rock eller vad man ska säga är en av favoriterna. Den här gången var det Kim som introducerade dom för mig, Tack tack tack!

Kommentarer
Postat av: Linn

Kolla in supernaturals soundtracket på Spotify- mycket bra musik!

Svar: Tack för tipset! det ska jag! :)
Johanna Björkman

2012-10-19 @ 05:09:00
URL: http://pearldrop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0