Klar för idag

Precis krupit ner i sängen, trött som ett as men ändå inte så ska läsa lite ur nya boken en stund! Hittils verkar den bra, har hört att den blir bättre :) Dagen har gått i ett, först jobb sedan grupparbete, ner och 'bråka' med apoteket. Mitt högkostnadsskydd har tydligen gått ut och börjat om på nytt, med andra ord kostade mina mediciner 1200:- för en månad, fan att det ska vara så dyrt! Nästa gång blir dom hälften så dyra and so on men ändå. Tur att jag fått frikort inom öppen vården iallafall! Har fått så mycket räkningar så det är inte sant.. Efter det tog jag en fika med Jonna och pratade ikapp lite.

Till samtalet från läkaren så var det tyvärr inte så givande som jag hoppats på, läkaren som ringde hade inte mina provsvar på "papper" så hon kunde inte ge mig ett definitivt svar mer än att både blodprov och vävnadsprov visar på att det inte var en infektion som orsakade inflammationen utan snarare tvärtom, med andra ord så tyder mycket på att jag har chrons men jag får min diagnos när jag ska träffa min läkare på mag och tarm i början av november. Henne jag pratade med nu sa att jag kommer ha kontakt med henne vid eventuell operation, som jag självklart hoppas att jag kommer få slippa. Sådant är svårt att uttala sig om, eftersom man inte kan veta hur framtiden ser ut på förhand. Så jag får helt enkelt vänta lite till, det hade jag på känn också faktiskt. Dock ställer jag in mig på att det är såhär nu, och hoppas inte på något annat. Imorgon väntar en dag i skolan, börjar efter lunch så får lite sovmorgon iallafall! Lite fler bilder från i helgen ;) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0