Lyxig Lördag

Idag har jag bara tagit det lugnt, kände småångest för att jag inte var ute i det fina vädret men jag orkade inte helt enkelt, det kommer fler fina lördagar! Men under kvällen hade vi bokat bord på Alfie i stan, till förrätt åt vi italienska delikatesser som det hette. Helt underbart gott, Oliver, parma, salami, mozzarella, tomater m.m. Beställde även vitlöksbröd med parmesan, också gott. Till varmrätt åt jag biff med pommes, bea och coleslaw och Victor åt plankstek. Efterätten bestod av kaffedrink till Victor, vanligt kaffe till mig och choklad. Självklart fick det bli vin till maten ;) allt var SÅ gott och helt klart värt att betala för. Nu är vi hemma i soffan, avrundar med ett glas vin till innan vi tar natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0