Måndag

Godförmiddag! Befinner mig som tidigare nämt på jobbet, det har börjat suga lite i magen inför kommande samtal i em.. är inte nervös men det känns såklart lite oroligt i kroppen ändå. Efter jobbet ska jag direkt till skolan så jag hoppas inte jag hinner få samtalet på bussen, det har hänt allt för många ggr nu och det är inte kul att inte kunna prata i klartext. I helgen köpte jag ett nytt läppstift från make up store i färgen "'Magic" det är en kall lila ton till skillnad från mitt andra som har varma undertoner. Jag älskar det! Passar på att inviga det när jag jobbar ;)

 

 

Har tagit kortet i instagram så färgen är något kallare än vad som syns på bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0