Onsdag

Uuh sitter under filten i soffan och dricker kaffe, så kallt här hemma på morgonen än så länge! Så tråkigt med regn, vart tog dom fina höstdagarna vägen? Känns ju onödigt att fixa både smink och hår när man ska ut med cykeln i detta! Börjar skolan kl 12 idag, obligatorisk filmvisning så funderar på vad det kan vara. Fortfarande trött som ett svin! Men lyckades få undan en uppgift igår så det känns liite bättre..

Ringde sjukhuset i veckan och frågade vart mina provsvar tagit vägen, tydligen var det långa väntetider på patologen pga läkarbrist så därför har jag fått vänta så länge! MEN, på måndag ringer läkaren och ger mig mina svar. Känns bra att ha en dag att "se fram emot" så slipper man gå runt och höka över telefonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0