Onsdag

Hej på er! Ska snart åka iväg till skolan, ny delkurs som gäller - psykiska sjukdomar ll, ser fram emot att "börja om" och göra rätt. Jag lyckades komma ikapp förra men det var fan inte lätt, och än vet jag ju inte om det gick vägen heller.

Ännu inget samtal eller besed från sjukhuset, denna eviga väntan. Jag har försökt att lägga undan det, och bara koncentrera mig på mig själv. Jag kommer ändå inte kunna påverka eller ändra något resultat, ska därför inte bete mig som det heller. Jag mår ändå lite bättre, dagarna känns lättare! Jag har fortfarande inte börjat röka igen, dock har jag ett cigarettpaket i väskan och har sagt till mig själv att jag får om jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0