Tenta (or) ångest.

Jag har förtillfället gått under jorden, har enbart jobbat och pluggat inför kommande tentor den här veckan.. Det är så mycket att det snart hänger ut en schizofren person ur mitt huvud, en med borderline ur näsan och en med impulskontrollstörning ur örat! Hemtentan har jag inte börjat skriva på än, men något jag måste om jag inte ska sitta där igen och panikskriva på torsdag. Fan det är så intressant men så oändligt mycket att det bara blir frustrerande..

Idag har jag plugga halva dagen, och sedan jobbat. Kim kom för att få håret fixat, och senare Jonna så arbetspasset gick ändå fort. Hem och lagade mat, och sen har jag bara legat i soffan.. Victor hade städat när jag kom hem och var igång men tvätten, så skönt att jag slapp det! Känns som jag har axlarna uppe vid öronen konstant, jag är trött konstant. Jag behöver massage och en veckas sömn tror jag, haha! Det är bara att försöka tänka positivt och göra mitt bästa helt enkelt.

Mamma kom med en bunt foton förra veckan, som många av er vet så finns det inte så många foton kvar från förr i min familj. Dessa var från min mormor, så kul! :) Jag är 5 år, Johan är 9 år äldre (min bror) så han är runt 14 år här. Då var vi inte så stora minsann..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0