Today

Vaknade upp imorse och var lite lätt bakis faktiskt, var väääldigt länge sen känns det som! Gårdagen var jätte trevlig, god mat och mycket vin ;) både moster och bror med barn och sambos var med, alltid mysigt när många samlas. Vi skulle egentligen tagit en tur till stan idag, men ingen av oss orkade så vi har planerat att ta en dag till lön istället (lite roligare) .. Ganska frustrerande faktiskt att behöva planera dagarna för att kunna få tid till att 'umgås' i och med att Victor är ute på VFU så går vi om varandra. Vi tog iallafall en promenad istället, köpte en latte påvägen. Fick även en bok som jag länge velat ha ;) har hunnit läst ett kapitel under kvällen. Nu har jag kokat grönsakssoppa tills imorgon och strykt, vilket jag är värdelös på men det blev snyggare än innan åtminstone. Lång dag imorgon, jobbar 10-14 sen träffa min basgrupp 14,40 på uni för grupparbete sedan ringer även läkaren mellan 14-16 med provsvaren så snart ska jag bädda ner mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0