Bitter

Ja, jag tänker klaga. Jag vill SÅ gärna att livet ska bli till det normala igen nu, eller snarare att vardagen ska bli normal igen. Känns som allt är upp och ner, kroppen är inte sig lik, jag är inte mig lik. Jag är trött och orkeslös och känner mig bitter över allt. Jag har svårt att se det mysiga, eller roliga i saker.. Passande när jag precis gjort två tentor i psykiska sjukdomar haha! Det är något bra visserligen och som jag känner mig stolt över - jag har skrivit båda tentorna och är nu i kapp så länge jag får godkänt på båda! Men annars, livet suger förtillfället så enkelt är det. Jag är inte frisk nog att träna, jag får inte röka, jag känner mig som 100år gammal i kroppen. Vill känna mig pigg och glad, jag behöver energi och motivation! Jag vill kunna gå ut på balkongen och ta en cigarett, jag vill få "tillåtelse" till det utan att det gör mig sämre. Jag menar, ett glas vin utan en cigarett är som att duscha utan vatten - helt jävla värdelöst! haha, fan för cigaretter. Vad patetiskt låter det inte?! " det kunde varit värre.." Ja jag vet, men såhär är det för MIG. Kommer förmodligen snusa sönder mitt tandkött inom kort, missbruka snus tills tänderna ramlar ut! Vad härligt! Nej, jag behöver bättre tider. Jag behöver mig själv!  
Har inga nya bilder på lager så slänger in en gammal!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har snusat (rökt) i flera år men har fått tillsägelse att sluta, nu kör jag med onico när suget blir för stort och det fungerar faktiskt, korsiaket liksom! Kaffe på maten utan snus går bara inte,men det är nästan samma sak med onico:)

2012-09-29 @ 16:20:20
URL: http://saras88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0