En vecka idag.

1 vecka sedan jag kom hem från sjukhuset idag, vet inte om det känns som längre eller kortare tid. Hur som helst har jag gått runt i en dimma känns det som. Har spenderat stora delar av helgen till att plugga inför salstentan som jag gjorde idag, är väldigt nöjd och glad för att jag tog mig dit och faktiskt skrev den. Nu hoppas jag det räcker hela dagen, hemtenta som ska in på fredag som fortfarande inte är påbörjad och sedan jobbar jag helgen.. Mjukstart vill jag inte direkt kalla det men jag hoppas det ska gå bra. Efter tentan blev jag upphämtad av mamma, tog en tur till ikea och köpte lampor och åt lunch. Var helt slut när jag kom hem, värre yrsel än någonsin och det kändes märkligt i kroppen så jag la mig och sov.. Mår fortfarande sådär konstigt och yrseln/illamåendet sitter i, jag orkar inte vara yr dygnet runt! Slutade med min antibiotika idag så hoppas det gör saken bättre. Nu varvar jag ner i soffan, nyss ätit mat och ska ladda inför skrivandet imorgon.


Kommentarer
Postat av: Linn

Lycka till, tänker på dig.

2012-09-27 @ 00:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0