Hemma

Tack för för alla krya sms, många frågor från alla håll - det märks att ni bryr er i min omgivning. Det gör mig varm, även om jag inte haft ork nog alla gånger att ge svar. Det har varit omtumlande dagar, många känslor, varit väldigt dålig och trött samtidigt.. Trots fina sköterskor, besök och pepp från många håll så har det varit en väldigt jobbig och påfrestande tid med allt som hela tiden hänt, nya prover, undersökningar, mediciner, dropp, antibiotika. Man fick tillslut en viss rutin på allt. Jag ger verkligen en eloge till dom som ligger på sjukhus längre än så. Nu är jag hemma igen, mår bättre men behöver tid att återhämta mig och anpassa mig efter allt som är och komma skall. Det är lika jobbigt nu som då, fast på ett annat sätt. Det är mycket jag måste komma ikapp med nu i skolan, så gott jag kan iallafall då mycket tid redan har passerat, nästa vecka har jag två tentor som jag förhoppningsvis tar mig genom ändå, ska försöka ta tillbaka kontrollen på något sätt. Tack igen till er som brytt er och tänkt på mig! v

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0