Ingen mer vårdcentral.

Drar inte alla över en kam, men herrhagens vårdcentral är verkligen värdelös, dom besitter ingen kunskap när det kommer till att hantera männsikor, ännu mindre sitt jobb att ta reda på orsaker. Dom tror, tänker, och skickar vidare. Ännu värre att dom utesluter saker som inte ska uteslutas utan utredas - tas på allvar. Jag har satt min sista fot där så länge det inte handlar om öroninflammation eller liknande som ALLA läkare kan se, men problem som detta never again. Efter den här "härvan" är över så tänker jag byta vårdcentral, inkompetenta människor. Det var dagens släpp, haha! Har spenderar stor del av dagen på sjukhuset, återigen på kirurgakuten. Tagit så mycket blodprover nu så jag vet inte, idag fick jag t om "dropp" som i slutändan aldrig användes. Nya prover (!!) imorgon följt av undersökningar.. Fan för det här, jag är så bitter nu! Vill bara må bra, inte ha ont, få tillbaka min energi. Just nu är jag bara trött trött trött, kramper kramper kramper. Min vardag just nu, fr om imorgon ska det vända. Självklart hoppas jag på att bli bättre tills imorgon, men har slutat hoppas på "över natten" mirakel. Trodde allt var bra i fredags, det höll i två dagar! Inte speciellt trevligt inlägg, men så ser det ut just nu. Godnatt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0