Måndag

Ny vecka redan, inte kännt av att det varit helg faktiskt. Har försökt få in en del pluggtimmar, var varit tufft med tanke på att jag var/är så yr hela tiden men det har ändå gått bra tycker jag.. Tack vare fina klasskamrater måste jag få säga. Har precis ätit frukost bestående av omelett, det ekar i kylskåpet! Ska snart sätta igång med dagens pluggande, tänkte börja på hemtentan och sen fokusera på salstentan.. Jag önskar jag hade en städerska hemma just nu, det ser ut som fan. Skulle jag göra ett storstäd kan jag glömma att det finns krafter kvar till att plugga! Måste diskas, dammsugas, vikas tvätt osv men jag orkar inte! Är väl det sista "problemet" men det känns så mycket bättre om det är rent runt omkring en, måste även handla mat som sagt.. Nej, en sak i taget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0