Onsdag

Hej hej, "kampen" mot magen fortsätter och jag kan inte påstå att jag blivit bättre. Värken från magkatarren har mer eller mindre försvunnit, alltså i det området som det normalt vis sitter. Dock har det istället satt sig i hela magen och neråt, mår fortfarande illa, yrsel, feber, och mår egentligen som man brukar göra vid infektion. Dock har jag inte några nya svar på vad det beror på ännu, ska som sagt ta nya prover på fredag. Börjar tycka det är riktigt jobbigt och frustrerande, jag orkar ingenting och är ständigt trött. Jag orkar helt enkelt inte vara dålig längre.. Jag har tänkt på att be om att få ta proverna redan imorgon för att skynda på processen. Skulle vara skönt att få pencilin bara för att häva det värsta innan orsaken hittas, men det ska man inte räkna med att dom skriver ut heller. Ska jobba hela helgen och vill, eller kan inte må såhär kasst då.

På tal om andra, lite roligare saker för er del så har jag investerat i två nya rouger. Har samlat på mig ett gäng nyanser nu att variera mellan, den ena är den rougen jag pratade om från MUS och den andra är från HM i färgen "dazzling peach" , tycker den gav lagomt mycket färg. På sista bilden är det rougen som ser mest "orange" ut till vänster! Har även köpt på mig en vit kajal som det nog var flera år sedan jag använde, kan vara bra att ha när man ska upp tidigt och ögonen känns röda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0