Söndag

Hej på er! När klockan slår 16 har jag avklarat första jobbhelgen på länge, känns bra! Har gått över förväntat även om yrseln har suttit i, mycket trevliga kunder vilket såklart gör dagarna så mycket bättre. Såhär ser jag ut idag, fann ett läppstift från Isadoras nya kollektion paradox, tror jag det var iallafall!  Nr 155 i färgen "zinfandel" och ovanpå har jag ett ljus puder för att det ska bli matt, men även snyggt utan! det är rödlila men går mest åt det lila hållet, tycker det är riktigt snyggt så passade på att använda det nu under helgen. Kostade runt 129:- tror jag. Som bas idag har jag Garniers BB-cream och ett kompakt puder över samt lite concealer från clinique under ögonen, positivt överaskad måste jag säga! den var väldigt smidigt att lägga på imorse till skillnad från vanlig foundation som man måste arbeta lite mer med. 99:- fick jag ge för den och använder färgen light/fair för känslig hud utan parfym vilket är bra för er som brukar reagera på det.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0