En fundering utöver den vanliga.

Jag har på senaste tiden blivit sugen på att antingen göra en ny blogg eller göra om den här, jag kommer ju vilja fortsätta skriva som vanligt men samtidigt vill jag göra utrymme för mina andra intressen som hår och smink, smink först och främst ;) Det känns dock lite knepigt att blanda sådana inlägg med de jag skriver om nu. Så antingen lämnar jag den här bloggen till att vara privat, och satsar på en ny för att kunna visa, tipsa och bara ha till det eller så gör jag om den här bloggen och skippar den privata delen helt, jag vet inte riktigt.. Det vore ju så kul att visa lite vad jag gör, med en bra kamera och kunna tipsa om produkter/nyheter! Det är trots allt det jag håller på med vid sidan av skolan! Vad tror ni, finns det ett intresse för det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0