Höst

Snart är hösten här, det känns utomhus! Det är kallare på morgonen och kallare på natten, men jag har inget emot det :) Det känns skönt att jag snart går av mitt sommarschema här på jobbet, kommer givetvis fortsätta jobba men inte lika mycket eftersom skolan och praktiken drar igång. Hösten erbjuder en hel del i år, om ca två veckor ska jag opereras och jag är fortfarande lika nervös, nästan så jag får kalla fötter och tänker "nej jag struntar i det" haha, det var ett lätt men ändå stort beslut för mig att göra det här och jag vet vad mycket bättre jag kommer må efteråt men ändå, jag har ingen aning om hur det kommer bli. En vecka efter operationen börjar min tre månaders långa praktik i Karlskoga, kommer bli en del pendlande under veckorna men jag har tänkt att göra ett schema från början som jag kan förhålla mig till. Tre veckor efter op i mitten av september så åker jag ner till Spanien igen för att "fira" min födelsedag, mina föräldrar kommer redan vara på plats då dom åker dit på semester ett par veckor tidigare. Under hösten får vi förhoppningsvis flytta till Romstad, där vi väntar på att en lägenhet ska bli ledig, det kommer innebära egen ingång, trädgård och en mycket högre standard! Det ser jag verkligen fram emot! Eftersom jag själv inte kan ha katt med min allergi kommer jag kunna vara hela husets kattmamma eftersom det bor ca 6 katter i huset ;) i skrivande stund står jag på jobbet, när jag får hem idag går jag på en veckas semester! Ska bli jätte skönt faktiskt, har en tenta som jag ska skriva under veckan men inga tider att passa så kan passa på att sova ut ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0