You better shape up

Ända sedan D babyshower där fick låna en väns systemkamera har jag blivit sugen på en egen, jag tyckte det var riktigt roligt! Jag kan ju ingenting om foto, vilken kamera man ska ha och allt som hör till. Det enda jag har ägt är en vanlig digitalkamera och nu tar man kort med telefonen, jag fantiserar om att få gå ut i naturen och fota! Hitta inspiration i fina bilder, fånga ögonblick helt enkelt. Det blir ju SÅ mycket finare kort med en systemkamera, skulle gärna vilja lära mig grunderna! Dock vet jag inte vad som passar som "nybörjar" kamera? Någon av er som har tips? Det ska alltså inte vara för avancerat, jag kan som sagt ingenting och behöver ha en enkel men ändå bra kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0