010213

Redan juni, gud vad månaderna har gått fort. Det är nästan lite skrämmande vad dagarna bar kan rinna en ur handen på något vis, dock känns det senaste halvåret snarare som ett år för mig men samtidigt kändes det nyss som februari. Hur som helst är jag nöjd över sol och värme, ljust solen gör så mycket tycker jag! Jobbhelgen är nu över och en vecka med tentaskrivande väntar, har även en del 'ärenden' som jag ska fixa med! Ligger i skrivande stund i soffan i stugan, åkte hit efter jobbet och hoppas på en skön dag imorgon! Eftersom jag ska spendera dagen med att läsa så kan man ju passa på att göra det ute i solen ;) hellre här nära vattnet än på en stekhet balkong! Hoppas ni haft en bra helg, på återseende :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0