Inte länge kvar.

Det är mycket som närmar sig nu, jag älskar att ha något att se fram emot! Det höjer min vardag något så enormt, när vardagen känns trist är det viktigt att ha något som händer framöver som man kan längta efter.. Nu i början av juli åker jag tillbaka till Spanien, den här gången följer såklart Victor med eftersom min bror ska gifta sig där nere och jag ska göra brudens hår och makeup! :) Ska verkligen bli spännande och jag känner mig ärad att få göra det. Vi ska ses nu i veckan och gå genom frisyr och smink, allt är inköpt och fixat! Det ska bli skönt att komma iväg igen, jag mår så bra där nere. Jag vet inte om det är värmen, miljön eller mentaliteten som gör det men jag är glad över att mina föräldrar har köpt boende där, man blir oberoende av hotell och dyra charterresor. Sen är det klart att det är en lyx i sig.. Tror inte det kommer vara ett öga torrt på bröllopsdagen, dom kommer vara så fina! Sen är det bara ca 2 månad kvar tills operation, jag är som sagt mer nervös nu än tidigare. Jag är t om mer nervös för narkosen, mer nervös för hur ont jag kommer ha eftersom kirurgen kommer skapa en ny ficka så lär jag inte tycka det känns lika bra som sist. Som tur är har jag en vecka innan praktiken drar igång till att vila.. självklart har man frågor som; kommer det bli bra? Jag vet att jag inte kommer vara lika estetiskt perfekt som nu, eftersom jag har valt att inte göra något lyft men det är klart man hoppas på ett bra resultat ändå. Huvudsaken är att jag mår bättre av det, att jag blir av med de problem som jag har idag så spelar det ingen roll om jag har "perfekta" bröst, vem har det som inte har gjort en operation? Det är liksom inte det jag strävar efter, inte längre.

Kommentarer
Postat av: Frida grannen

Det kommer gå jättebra och bli jättefint det är jag säker på!

2013-06-23 @ 06:12:49
Postat av: Johanna Björkman

Tack, vad go du är! Det hoppas jag med :)

2013-06-25 @ 14:50:52
URL: http://johannabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0