Musik... Musik...

Jag fullkomligt älskar musik, jag kan sitta i flera timmar och bara lyssna på gamla favoriter och hitta nya. Det finns nog inget som kan mäta sig med en riktigt bra låt, jag kan ärligt säga att jag har varit gråtfärdig många gånger just för att en låt är såpass bra, eller att det händer något i mitten av låten som bara gör det, räddar min dag och gör min natt ljuvlig, ungefär så. Jag älskar musik! Jag har alltid tyckt om äldre musik, och gubbrock i princip men det finns fortfarande en artist som jag aldrig kommer sluta älska och det är Gigi Dágostino, det finns en låt för alla i hans album.. jag har mina stora favoriter som betyder mycket för mig, som får mig att må bra! en låt kan spelas 100 gånger om igen bara för att få uppnå samma känsla. Vad hade man gjort om det inte fanns musik? Just nu har jag snurrat in mig på ett gammalt album, jag hade ett album av honom när jag var yngre i min, men gud vad heter det? cdspelare? freestyle? haha kommer inte ihåg men den följde med iallafall vart jag än var. Tråkigt nog finns inte den kvar men spotify finns ju alltid och där finns dom, alla kärlekar! Annars idag har jag kommit lite mer än halvvägs på min hemtenta, det känns riktigt gött! Inlämning på Söndag och jag SKA vara ledig i helgen.. Har även hunnit tagit några sminkpauser som jag brukar göra när jag vill distrahera mig med något annat, strax ska jag packa ihop datorn och åka upp till stugan där mamma är värd för ett ljusparty!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0