När det som inte får hända, händer.

Det har varit tyst från min sida på senaste, mycket för att allt jag kan tänkas skriva om känns orelevant till allt annat som händer just nu.
 
För ca 2 veckor sedan blev en av mina vänner mamma till en son, en son som dem länge väntat på. Likt vi andra som klämt och kännt på magen, och varit förväntansfulla på att få se den lille prinsen. Det som inte får hända, hände och min vän är nu mamma till en av himlens änglar. Du var så lycklig, och idag är du så stark. När jag fick beskedet kändes det som hela världen stannade och jag kunde inget annat än att gråta kommande dagar, det är så otroligt orättvist, livet är orättvist. Jag kan inte föreställa mig vilken sorg min vän och hennes t går i genom, det är inget som någon ska behöva vara med om. På några sekunder ändrar man perspektiv på livet, allt annat känns plötsligt litet och obetydligt. Jag är så ledsen för er skull, om det ändå fanns något man kunde göra för att ta bort det onda. Jag vet att du vet, att jag finns här dag som natt.
 
Jag vet att ni en dag kommer vara lyckliga igen, jag vet att ni båda kommer bli fantastiska föräldrar till en lillasyster eller lillebror i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0