Baksmälla!

Som jag redan sagt så har jag inte druckit alkohol (mer än någon enstaka öl i Spanien) sedan nyår. Detta har varit lite av ett hinder för mig också, jag velat men har inte vågat eller kunnat. Så nu passade jag på att testa när vi hade ljusparty och Isabelle stannade kvar några timmar extra, vi badade bubbelpool och tog oss en varsin öl, som blev två. Jag drack alltså TVÅ starköl 50cl och blev givetvis berusad men inte full, drack vatten och åt mat innan jag gick och la mig men vaknar ändå bakfull som ett svin dagen efter, 08 slår jag upp ögonen och känner hur tungt huvudet är. Fick inget gjort alls under den dagen (igår) utan låg mest i en solstol..  Att vara bakfull är verkligen något av det värsta jag vet, att man orkade med det varje söndag eller oftare förr? Uh nu ska jag inte ha något mer förräns midsommar. Så nu sitter jag här och behöver få klart tentan.. Vill helst bli klar idag så jag får helgen ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0