Upp och ner, ner och upp grisen gal i granens topp.

Vad snyggt det blev med bilden på sned, haha inte riktigt meningen men men. Den här helgen innebär jobbhelg för mig, kommer aldrig gilla att gå upp tidigt på morgonen men jag tycker det är rätt gött att jobba nu förtiden! Åtminstone när man har sällskap här, då går dagarna så fort! Jobbet blir ett avbrott från vardagen, vilket är skönt då den här branchen är något helt annat. Annars rullar dagarna på, medicinen börjar finna sig i kroppen om än långsamt.. Det är åtminstone inte ett helvete längre, ångest skulle kunna ta död på en. (nej, det stämmer inte med den känslan får jag, så ingen blir orolig). Just nu så går dagarna upp och ner, ena dagen kan kännas bättre medans nästa dag kan bli ett kliv tillbaka, det är ju lite så det fungerar för många.. ett steg fram, två bak tills man tar stadiga steg framåt. Har varit lite halv hysterisk att komma iväg på senaste, ta en sista minuten, en weekend eller spadag men jag har inte lyckats finna något som känns värt pengarna, och om man gjort det så har inte tiden passat. Jag skiter i det helt enkelt. Dock funderar jag på att unna mig (oss) en massage, för att göra något för sig själv! Tenta vecka runt hörnet, en metoduppgift sen är det "sommarlov" för den här terminen, ska bli skönt att fokusera på jobb och inget annat, ladda inför praktiken i höst.. Hoppas ni har en bra dag i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0