Blandad dag

Mötet på banken gick bra, så nu är planerna i full gång. Kommer inte avslöja mer än så innan jag vet mer, men kan säga att det är något jag velat göra länge och ser fram emot även om jag samtidigt är riktigt nervös inför det, det är på något defintivt den här gången och inget får gå fel. Den korta jobbdagen gick hur fort som helst, är verkligen nöjd med min nya kollega som tur är ;) Har inte varit fullt så jobbigt med värmen idag, kanske för att det var enligt mig behagligt väder idag. Jag fryser hellre än svettas just nu.. Dagen i övrigt har varit mestadels jobbig, känner mig ur form och har ilande ångest vilket är normalt vid doshöjning eller byte/insättning av SSRI. Helst av allt skulle jag bara vilja boka en sista minuten och sätta mig på ett plan till värmen, kan kallas att fly men ibland är det skönt att kunna göra det också. Eftersom inte det går brottas jag med att vara konstant trött eller rastlös istället, får välja mellan att sysselsätta mig eller sova för något mitt i mellan gör mig galen, det är lite som att man fungerar som måltavla för alla tankar och känslor då. Jag som sa sist att jag inte är illamående, tydligen behövde jag bara säga det så fick jag illamåendet som ett brev på posten, vilken jävla kombination! Jag tycker nästan synd om mig själv, här sitter jag svettig och överkokt, trycker i mig allt sött jag kan komma på och mår samtidigt rysligt illa haha! Var ute och sprang igår iallafall, lite över 3 km orkade vi med lite intervaller och powerwalk. Man märker tydligt när man varit borta från träningen en vecka för mycket, konditionen blir direkt sämre!  Fredag kväll, betyder tvätt för oss men kanske ska ta mig en tur förbi Isabelle senare, man måste ju passa på nu när hon äntligen är tillbaka på hemmaplan :)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0