Det suger i köptarmen!

Nu har vi ÄNTLIGEN fått ett utflyttningsdatum, kommer i slutet av månaden lämna Herrhagen för Romstad. Har aldrig bott på den stadsdelen, jag har visserligen bott på Herrhagen 25 av 26 år haha! Det är tid att gå vidare. Vi kommer flytta till ett flerfamiljshus så vi får egen ingång och två balkonger åt vardera håll, den ena är stor och den andra är vid ingången. Har redan planer för hur jag vill ha det! Kommer kunna köpa en större balkongmöbel, har tänkt mig en soffa och två fotöljer och ett bord och på framsidan två enkla stolar och ett litet runt bord plus en del krukor och lyktor! Ska bli kul att få köpa nytt, tillsammans. Mycket av det som vi har hemma nu har vi köpt på varsitt håll, innan vi flyttade ihop förutom de större sakerna som säng och kökskbord. Har tänkt mig en svart skänk (byrå) i hallen, alla möbler vi har är princip vita så jag vill ha något som riktigt bryter av! Det ska jag matcha med svarta sittdynor eller liknande till vårt vita köksbord.. Sedan måste jag kika på en bättre förvaring till mitt smink och mina penslar, har tänk att köpa två mindre vaser som jag kan ha penslarna och borstarna i sedan behövs en bättre förvaring till resten av sminket, allt ligger just nu i en nelly skolåda i badrummet och lite överallt haha! Jag vill ha bättre ordning på allt.
 
 
Just nu står jag på jobbet och ska snart stänga ner, ska hem till min bror och fira lilla alve som fyllde 2 år i Augusti, alla har varit på varsitt håll så det blir att fira både mig och honom idag. Känns som det var väldigt längesen jag fyllde dock.. imorgon är det dags för en ny arbetsvecka i Karlskoga, den där jävla bussen..
 
 
Hittade en gammal bild på mig själv ur arkivet här på blogg.se haha! När kan det ha varit tro.. 2009-2010?
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Underbart med ett sånt läge att bo på!

2013-10-13 @ 19:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0