En sån dag..

Idag är en sån dag som jag bara skulle vilja ställa mig och SKRIKA allt vad jag kan! När motståndet är för hårt, när jag inte orkar. Blev såklart sjuk lagom tills jag kom hem, förmodligen streptokocker b eller c! Självklart inte den vanligaste som är a, nej för jag har opererat bort mina halsmandlar på grund av xxxxx antal streptokocker infektioner genom tiderna. SÅKLART! får pencillin, inte en vanlig pencillin som inte biter på mig utan en stark jävel som slår ut hela kroppen (får egentligen inte äta pencillin pga magen, den kan gå banans om jag har otur) men jag sket i det och åt ändå för att bli frisk fort, men nej då skalades varje viktig barriär bort som gör att jag fungerar, ett återfall på grund av att jag blev sjuk, så blir jag mer sjuk, så jag riskerar att bli sjuk igen när jag slutar med pencillinen. MEN DRA ÅT HELVETE VAD TRÖTT JAG BLIR! jag har bara lust att skrika, DRA ÅT HELVETE, HÅLL KÄFTEN, FÖRSVINN, RÖVHÅLSANSIKTE! IDIOTERS IDOTFAN, STICK, SCHAAAS! JÄVLA DRETLIV!!
 

Hahahahahaha :D
 
 
 
men annars är allt helt ok, gröna ängar och blåa hav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0