Veckan som varit

Huh, vilken jävla vecka det har varit! Dra åt helvete vad ONT jag har haft.. Jag var nog lite för stöddig inför smärtan eftersom det var tredje gången. Dom andra två gångerna har det handlat om att förstora, första gången var en nära döden upplevelse eftersom jag naturligt sett inte har mycket till bröst. Har varit sängbunden i nästan en vecka, har inte kunnat ta mig ur/i sängen själv och har heller inte kunnat sova på sidan (eller mage) utan enbart på rygg vilket har gett mig näst intill liggsår, haha! jag har fått jätte ont i svanken och bäckenet så nu sover jag i soffan för att få variation. Operationen gick iallafall bra, och det är slutändan värt det!
 
Jag kommer inom en framtid att söka modeller för makeup, andledningen är att jag vill bygga min egen portfolio trots att jag inte har utbildning, mycket för att det är kul att ha och för att kunna visa vad man kan :) Jag skulle uppskatta om du kan hantera en systemkamera då jag tänkt köpa en men kan som sagt ingenting (än) om du har en egen och jag inte hunnit skaffa så blir jag jätte glad om vi kan använda oss av den vid det tillfället. Det finns inget krav på utseende eller hudton, jag behöver utmaningar. Du får räkna med att det kan ta tid, och minst två olika sminkningar både naturliga och dramatiska som innefattar lösfransar och möjligtvis dekorationer. Är du intresserad? Vi möts hemma hos mig eftersom det är där jag har alla saker, alternativt på mitt jobb, bjuder givetvis på dryck och tilltugg ;) Skriv en kommentar eller skicka ett mail så återkommer jag när det är dags. TACK! :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Gärna!
Har dock ingen kamera.

2013-09-06 @ 09:24:22
Postat av: Johanna Björkman

Vad kul Linn! Då får vi ta det när jag köpt Kamera! :) Som det ser ut nu kommer jag ev påbörja en distansutbildning efter jul och då behöver jag en systemkamera oavsett.

2013-09-07 @ 13:48:07
URL: http://johannabjorkman.blogg.se/
Postat av: Regina

Så klart!!! Jag är på alla gånger!

2013-11-01 @ 23:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0